1 Eylül 2022 Perşembe

motif motif etkinlik


Motif etkinliklerinin 12.si , çiçek motif etkinliğinin 3.sü olan motif paketim taa Bursa dan Sevcan abladan geldi . Yazmaya başlayıp taslak olarak kaydetmisim. Ne kadar zaman geçmiş üstünden. Köprünün altından ne sular akmış , düşününce ne yollar katetmisim heyhat. 
Bu güzel paketten çıkan ufak tefek hediyelerimi artık yeni evimde yeni mutfağımda kullanıyorum. Sevgili Sevcan ablam tekrar teşekkür ederim. İyiki varsiniz motifcanlarim benim. Seviyorum kız sizi. 

5 yorum:

  1. Bayılıyorum sizin bu etkinliğinize, keyifli kullanımlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılıyorum 😅 teşekkürler 🥰

      Sil
  2. ne güzel rengarenk herşey :) çokomel bayılırııım yaaa a101 den alırım hep :)

    YanıtlaSil
  3. Mutluluğa aksın o sular kuzum. Sevcan'ın eline emeğine sağlık. Sende keyifle kullan yeniden 😇❤️

    YanıtlaSil