31 Mayıs 2022 Salı

motif motif etkinlik

Üst üste koymasam bütün masayı kaplardi bu güzellikler. Sevgili Sevgi bir avuç motifin yanına bir dünya mutluluk sığdırmış , paketlemiş bana göndermiş. Öyle mutlu hissettim ki kendimi ,fotoğrafa baktıkça sıcak bir gülümseme yayılıyor yüzüme. Birkaç hafta oldu bu güzel paketi alalı ama yazmam uzun sürdü , malum hala blogumu düzenli yazma moduna alamadım kendimi 🥳 
saksidaki kaktüs 🌵 görünüyordur umarım. Sevgi , güzel kalpli arkadaşım ıslak peceteye sarmış , saksını , kenarına takacağım kaktüslü mandalı, bir poşet toprağına kadar düşünmüş. Hatta sağ koosede sulama kabı bile var. Yani benden mutlusu yok. Tekrar teşekkür ederim canım Sevgim, gönlüne sağlık, mutluluk verenlerin çok olsun. 🌵💕🌼

6 yorum:

  1. Ne kadar ince ve tatlı düşünülmüş bir hediye bu. :) Birde bayılırım kutu hediyelerine açması ayrı bir zevk, kitaplar da çok güzel görünüyor, Mustafa Kutlu severim. :)

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuzu Ziyaretçi Defterim sayfasında Deep önerdi takibe aldım ve BLoG LisTeM sayfama ekledim. Bundan sonra sürekli uğrarım :) Bu arada bloğuma çaya beklerim çay bedaveeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hemen geleceğim çaya 🥰

      Sil
    2. Tabi buyur gel ne zaman istersen çay var :)

      Sil