27 Nisan 2021 Salı

Hele bak bakiim motif paketlerim gelmiş

Hele bak sen şu işe , nöbetlerde bile yazmaz olmuşum blogumu. En azından geceleri bikac satır yazıyordum 5-10 dakika ayırıp. Bugün evdeyim , covid günleri devam ediyor ve perşembe gününden sonra birkaç haftalık tam kapanma olacakmış. Bakmadım haberlere nasılsa bize yok kapanma çıkmak zorundayız. Elbet geçecek bu günler öyle değil mi ?  
Motif etkinliğimizi biliyorsunuz artık. Benim paketlerim üst üste geldi birkaç gün arayla. Bu cici paket Bursa dan Sevcan abladan geldi. Hepsi aşırı sevgi ve emek içerir. 
Bu güzel sevgi dolu paket yine Bursa dan sevgili Hatice den geldi. Yanlız çoraplar efsane tam benlik kış çorabı. 
Vee bu güzel paket Yozgat tan gelmesi gerekirken Gebze den geldi. Sebeb bir minik frida Tomris. Kendisi fridamizla büyüyor iyi bir okur ve örgü sever olacak inşallah büyüyünce. Sevgili Hasibe nin ve tabi Tomris in ellerine emeklerine sağlık : )
İlk paketim henüz gelmedi ama yakında gelir bir tramvaylik uzakta Eskişehir de paketim . Arkadaşım meslektaşım servisdaşım sevgili Gönül örüyor hâlâ 😅

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder