17 Kasım 2020 Salı

günlerden bir gün

Yine nöbetçi olduğum günlerden birindeyim. Yine uzun zamandır yazı yazıp fotoğraf eklemedim bloguma. Artık bı iddiada bulunmuyor aklıma geldikçe fırsat buldukça yazmaya çalışıyorum. Yazmadığım süreçte neler yaptım nöbet ev , ev nöbet. Mecbur kalmadıkça dışarı çıkmamaya çalışıyoruz. Tabi ki kilo aldım. Eşimle yürüyüş yapmalıyız dedik dün. Bakalım yarın çıkacak mıyız yürüyüşe. Sevgili Zeynep motifcanim motif grubunda yarım örgülerimizi bitirme meydan okuması yaptı. Sayesinde kızımın harystyle hırkasını bitirdim bir haftada ve 4 tane frida motifimi ördüm. Bu hafta geçen kıştan kalan angora hirkami örüyorum bitecek inşallah. 
Henuz düğme alamadık çıkıp belki yarın kısa bir çarşı gezisi yapıp sadece düğme alıp eve kaçarız. 
İşte geçen seneden kalma hirkam arkası bitti önlere başladım. Ama kızımın hirkasindan kalan iplerle birde süveter başladım baklava desenli. 
Taba acı yeşil ve sarı yapacağım bakalım nasıl bir şey çıkacak ortaya. 
Gecen ay canım balım kankamlar geldiler Seyitgazi türbesini ve Sakarya başını gezdik güzel bir günden geriye kalan birkaç fotoğraf. 

8 yorum:

  1. Hırka güzel olmuş.
    Güzel günlerde giysin Inşaallah.

    YanıtlaSil
  2. herşey güzel hoş haberler oooo :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık renkler çok güzel ve uyumlu oluyor,umarım kısa zamanda bitirir yeni işlere başlarsınız kolay gelsin,yürüyüş zor geliyor hepimize ama başlamak lazım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Elleeine sağlık harika oldu hırka güzel günlerde kullansın küçük hanım

    YanıtlaSil
  5. kazak ve resimler harika sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil