1 Mayıs 2020 Cuma

meydan okuma -11- sosyal medya artıları eksileri

Sosyal medya kullanmayan kaldı mı acaba. Ilk örgü bloglarini gezerek başladım ben sonra örgü forumlari facebook derken instagram girdi hayatıma. 
zararı da var faydası da var tabi ki . Çok fazla bilgi kirliliği var mesela ve kendinizi kaptirirsaniz fazlasıyla zaman kaybı vede tabi hızlı bir şekilde her ortamda bulunabilen dolandiricilar , o linke tıklamayaydık iyiydi :) Mesela alışveriş yapabilmek güzel , ayfon kutusundan salatalık çıkmadığı sürece 😂 . 
Sırf fotoğraf çekebilmek için sandviç yemek zorunda kaldım çok sevdiğimden değil yani 😁 
Vee bence sosyal medyanın faydaları bilgi kirliligini egale edebildigimiz sürece güzel ve işe yarar pek çok bilgiye ulaşmak mümkün. Güzel yemek tarifleri.örgü açıklamaları , sağlık ile ilgili bilgiler . Uzak arkadaşlar aile üyeleri görüntülü olarak karşımızda mesela özlediysen hop ara konuş gülüş . 
Ben en çok instagram ve WhatsApp kullanıyorum. Kitap grubumuz ,motif grubumuz ve kadınlar kulübünde tanıştığımız arkadaşlarla bir grubumuz (daha çok aile gibiyiz artık ) ve tabii işle ilgili gruplar . Iletisimin kolaylasmasini sevdim ben. Tabi instagram bu son zamanlarda fenomenlerle doldu ve onların sıkı takipçileri ay onu nerden aldincilar aaa buna benim de çok ihtiyacım vardicilar ooo onun var benim niye yoktucular Vee tabi sınırsız bir kıskançlık ve acimasizlikla saldıran kötü kalpliler vede onlara karşı iyi ve tatlış takipcilerinin temiz duygularını sömürengiller . Ayy çok gıybet oldu bu kadar yeter bence . 

4 yorum:

  1. ssoyal medya iyi ki var yoksa seni nasıl tanıyacaktım değil mi :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama tanıştık kaynaştık dost olduk daha ne olsun :)

      Sil
  2. foto için sandviç ha haa :) faydası daha çok yiaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha aynen foto için yoksa yemek için değil :))

      Sil