27 Nisan 2020 Pazartesi

meydan okuma-8- 24 saatini hangi çizgi film kahramanı ile geçirmek istersin

Hangi çizgi film kahramaniyla bir gün geçirmek isterim. Çizgi film izlemeyi hangi çocuk sevmez değil mi? Sevmek için çocuk olmaya gerek var mı ? Ben hala seviyorum. Red kıt ,he-man, Heidi ,şeker kız candy,uçan kaz ve daha pek çok çizgi film var tabiki. Ama benim seçimim hatirlarmisiniz bilmem çiçek kız vardı , çiçekleri çok severdi çiçek şeklinde bir kolyesi vardı sihirli kolyesini bir çiçeğe doğru tutar ve elbisesi prenses elbisesine dönüşürdü. Yedi renkli çiçeği bulabilmek için diyar diyar gezerdi. Onunla gezmek yedi renkli çiçeği aramak çok zevkliydi. Ama benim kalbimi bıraktığım dört gözle beklediğim sahne tabi ki kolyesini kullanarak elbisesinin degismesiydi. Laf aramızda hala severim tüllü dantelli kabarık etekli prenses elbiselerini . 
Iste jenerik müziği. 

Evvelki gün nöbete giderken ve gelirken gezen kitabım da yanımdaydı. Eh karantina günlerinde bu kadarcık gezebildik. 

Eslikci kız nobetime eşlik etti. Ve aynı zamanda sevgili Nilgün ve Neslihan ile gömülü samdan okuyoruz. 
Tabi yüzüklerin efendisi-iki kule de devam ediyor araya 1984 ü katıştırmıştım . Merak etmeyin kafa karışmıyor bence deneyimlemelisiniz. 

10 yorum:

  1. Bak ben çiçek kızı bilmiyormuşum ya da izledim ama unuttum :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim paylaşımın için :)

    YanıtlaSil
  3. eşlikçi kız hıhım kitabı da filmi de iyi. çiçek kız bilmiyomuşum, baktım linkten, hoşmuş belli, not aldım, izleyebiliriim :)

    YanıtlaSil
  4. hobiit bu hafta biter inşallaj, kralın dönüşü dönecek sana yakında. çiçek kzıı bende hatırladım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun değil araya alıyorum başka kitaplardan

      Sil
  5. Çiçek kız deyince bilemedim de, izleyince ve şarkısından hatırladım :) Ne güzeldi eski çizgi film müzikleri, şarkıları..

    YanıtlaSil