29 Nisan 2020 Çarşamba

enfes sandviç meydan okuma-9-

Benim için cevabı en kolay soru sanırım. Ekmek arası tereyağı,peynir,domates  favori sandvicim. Kızıma göre fakir bir sandviç ama bence en yenilesi olanı yanında sıcak içecek ne olursa . Çay ,nescafe ,filtre kahve ,bitki çayı ,sıcak çikolata hiç farketmez karnımı doyurur yorgunluğumu alır mutsuzluğa iyi gelir . 
Konuyla alakasız fotoğrafım ama sandviç fotom yoktu telefonumda . Şalım bitmedi ipi yetmeyecek bir yumak sipariş ettim ama daha önce aldığım yerden değil umarım tonu tutar .
Kitabım da bitmedi henüz ama az kaldı .

7 yorum:

  1. Bende seviyorum ekmek arası domates ve peyniri ama tereyağlı hiç denmedim

    YanıtlaSil
  2. en lezzetlisindem helede yaz domatesi ile harika olur. afiyet olsun
    benim şalda bekliyor. inşallah bir ara bitecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde ne lezzetli olur. Şalım ip gelince bitecek inşallah ama ubuntu yarım kaldı

      Sil
  3. son yazımı okudun muuu şekerliik :)

    YanıtlaSil