4 Mart 2019 Pazartesi

Pazartesi nobeti mi dedin

Gözlerinin hastasıyım nobetlerin ustasıyım :) diye başlayayım bari söze. Meydan okuma bitti bitse bile yazmaya devam edeceğim dedim fakat haftasonu birazcık yoğun ve üzüntülü geçti . Eşimin hem amcası hem kuzeni aynı gün vefat ettiler haftasonu köye gidip geldik . Allah rahmet eylesin ikisinede inşallah. Bugün de nöbete geldim 16:00 dan sabah 8:00 e kadar hastanedeyim .
Bahar okuma şenliği 2019 1 Mart itibariyle başladı. Ben e kitap olarak serenad ı okumaya başladım ve normal kitabım niyet defteri ne başlıyorum bugün inşallah.
Listeme koyduğum diğer kitaplarım da bunlar. 
Aynı zamanda 10.motif etkinliğimiz de Mart ayında başlamış bulunuyor. Etkinlik dolu 3 ay ne kadar güzel değil mi ? 

Çıkmışken bütün ipleri alivereyim dedim ama eksik almışım yarın nöbet çıkışı Yarnart ları almak için keşfettiğim yeni ipçiye gideceğim. 

8 yorum:

  1. Sizlere sabırlar diliyorum, emir Allah'ın.
    Ve iyi nöbetler ayrıca.
    Ne öreceksiniz? Merak ettim ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Motif etkinliğimiz için ipler birbirimize motif örüp hediyelesiyoruz.

      Sil
  2. Allah rahmet eylesin.

    Ne güzel renkler bunlar, cıvıl cıvıl bir şey geliyor sanki.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Insallah çok ciciş motifler olacak.

      Sil
  3. Başınız sağolsun..Allahtan rahmet ve sabırlar diliyorum...ne güzel ne keyifli etkinlikler bunlar...keyifle takip edeceğim...sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Evet çok keyifli kitap örgü :)

      Sil
  4. başınız sağolsun. kitaplar ipler yoğun hayaaat hihihi :)

    YanıtlaSil