1 Mart 2019 Cuma

Meydan okumanın sonuna geldik

Şubat ayı boyunca her gün bir konu başlığına bir yazı hazırladık. Meydan okumayı sevdim kendi adıma. Benim için bloguma hergün yazı yazmak ilk kez yaşadığım bir deneyimdi. Farklı ve eğlenceli bir ay geçirdim . Bazı günler aksattım tabi ama olsun düzenli yazdım .
En önemli kısmı ise yeni blogcanlarla tanıştım eskiden takip ettiğim ama hergün uğrayamadığım blogları yeniden keşfettim. Umarım katılan herkes aynı tadı almıştır. Ve tabi ki sevgili Ezgi'ye sonsuz teşekkürler .
 Üçgen motifli battaniyemin boş kenarlarını doldurdum. Bir sıra da kenar oyası yaparsam tamam olacak .
Kitabı alıp okumaya niyetlendim başladım yarım kaldı arkadaşım okudu onun arkadaşı okumak istedi kendilerine kitabın yenisini aldılar sonra başka bir arkadaşım okudu. Bugün tekrar başlayıp yarım bırakmadan bitirebilmeye niyet ettim.

14 yorum:

  1. Hahaha, haydi bakalım, niyetini gerçekleştir bugün :)

    YanıtlaSil
  2. A great post! I love your blog < 3
    I am following you and invite you to me
    https://milentry-blog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. niyetinizin gerçekleşmesi dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Niyetiniz güzel :) iyi okumalar.

    YanıtlaSil
  5. iyi ki yazmışsın, güzel örgülerinle tanıştık bu sayede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi ki yazdım iyi ki yazdık pek çok güzel insanla tanışmış olduk.

      Sil
  6. Niyet hayır akıbet hayır

    YanıtlaSil
  7. maşallah maşallah, zorlu bir çelınç idiii :)

    YanıtlaSil