7 Şubat 2019 Perşembe

Subat yazilari ~7~

En çok neyi özlüyorum hiç düşündüm mü? Tabi ki sık sık düşünürüm. En çok özlediğim çocukluğum köyde ki dut ağacı o ağacın dalına oturup sağdan soldan yediğimiz dutlar babamla tarlaya giderken geçtiğimiz kuru dere yatağı babamın kendi çocukluğunu anlatması bizim meraklı sorularımız... ve tabi kendi sokağımızda oynadığımız oyunlar bisiklete binmek vs.. liste uzar gider böyle. Ama gerçek olan ennn çok babamı özlüyorum :(
Dut ağacı hala duruyor ama ağaca kolayca çıkmamıza yarayan dam üstü yok artık. Yinede köye gittikçe dutlardan yeriz illa ki .
Bugünü hayal meyal hatirliyormuyum yoksa fotoğraflar olduğu için hayal gücüm birşeyler mi anlatıyor bilemiyorum. Kartopu oynamıştık babam bizi ayak basılmamış karlara yatırıp izimizi çıkartıyordu sonra fotoğrafçı çağırdı birkaç poz fotoğraf çekildik. O zamanlar öyleydi fotoğrafçı çağırırdı büyükler o da gelip çekerdi birkaç poz. Heyecanla beklerdik çıkmasını. 
Saçıma sakız yapıştırmışım da çıkartamayıp kesmişiz ikimiz :) 

Ve tabi benim prensesim küçüklüğünü özlüyorum ama her yaşı ayrı güzel. Allah sağlık versin bütün evlatlara...

6 yorum:

  1. O siyah beyaz iki çocuklu fotoğraf var ya,gördüğüm en tatlı fotoğraflardan biri❤

    YanıtlaSil
  2. Konuyla çok alakasız olacak ama sitemde tek soruluk bir anket paylaştım ana sayfada sağ tarafta hemen. Fikirlerinize önem veriyorum lütfen cevaplar mısınız? Siteme profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz şimdiden teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
  3. Çocukluğumuz ve çocuklarımız en çok özlediklerimiz ve ne yazık ki yitirdiklerimiz...

    YanıtlaSil
  4. baba özlemi hiç bitmez
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Biraz burun direği sızlatan konu başlığımız oldu ama paylaştık özlemlerimizi

    YanıtlaSil
  6. konuloji,bay günlük,mavianne,ezgi : kesinlikle burun direği sızlatan bir gün oldu. güzel yorumlarınız için teşekkür ederim .

    YanıtlaSil