13 Ağustos 2018 Pazartesi

Yine nöbet yine diyet

Yine nöbetçiyim gecenin en karanlık saatleri ve oturuyorum az sonra takipleri almaya çıkarım sonra da dinlenmeye geçerim.
 çalışmalar iyi gidiyor.

Merserize bluz örmüştüm kendime geçen sene. Kollarını falan pek beğenemedim söktüm yeni motif ekledim düzelttim nihayet içime sindi.
 kişisel hem diyet takibi için iki instagram hesabım vardı kişisel olanı kapatıp diyet hesabımı kisisele çevirdim hem sadelesmis oldu hem de hesaplar arasında geçiş yapmaktan kurtulmuş oldum. Beklerim her zaman takip etmek isterseniz :)) @goncacengizozkan
posted from Bloggeroid

3 yorum:

  1. gaps diyeti biraz gözümü korkutuyor benim. keşke yapabilsem. bluz da harika olmuş bu arada iyi günlerde giyin..

    YanıtlaSil
  2. Gaps diyeti çok korkutucu değil aslında. Hazırlık aşaması biraz zaman alıyor ama yapılabilir bir diyet.

    YanıtlaSil
  3. Maalesef o diyetler hiç bitmiyor. Bluz gayet başarılı :)

    YanıtlaSil