5 Nisan 2015 Pazar

Örgü, diyet

Birkaç gündür yazamadım. Ama herşey yolunda ,hâlâ yediklerime dikkat ediyorum. Neredeyse 2 hafta oldu ve şu anda mis gibi elmalı kurabiye kokusu var evde. Ben yanlızca kokusuyla yetiniyorum tabiki. Hem elma hem şeker, şurda ne kaldı tekrar yiyebilmeme iki buçuk aycık.
Ama zaten 21 gün yemediğim de unutmuş olacak bedenim bu lezzetleri o yüzden belkide aklıma bile gelmez.


Pinnertest sonuçlarına uymaya başladığımdan bu yana kilom düşmeye başladı. Bu durumdan memnunum tabi. Zaten diyetisyen söylemişti metabolizmamın hızlanacağını. Laf aramızda pek spor yaptığımda söylenemez , günde ortalama yarım saat yürüyüş yapıyorum bazen artıyor bazen 20 dakika oluyor ama illaki yürüdüm.



Tabiki örmeye devam ediyorum. Bu cicişler kaybolanların yerine buzdolabı süslerim. Malum taşınma esnasında bazen tatsız sürprizler yaşanabiliyor ,bende nedense dolap süslerimi bulamadım. Başlarına ne geldiği muamma...
posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder