30 Mart 2024 Cumartesi

tatil

Yine gecikmiş bir yazıyla geldim. Şubat tatilinde Kayseri gezisi yaptık. Sevcan abla Bursa'dan yola çıktı ben Eskişehir'den katıldım ona. Geziden önce kendi yola çıkma maceramı anlatmalıyım ki gülerek başlayalım. Plan yaparken Eskişehir'den Ankara'ya trenle gitsek diye konuştuk ama sonrasında plan değişti otobüsle gideceğiz. Biletlerimizi sağolsun Sevcan ablanın kızı ayarladı. Tabi ben trende takılı kaldığım için sabah erkenden kalkıp (iyi ki erken) atladım taksiye gara gittim yolda yeriz deyip simit alıp oturdum ve ilk Ankara treni saatini görünce aydınlanma yaşadım telefonumda ki bilete bakmak aklıma geldi, ne göreyim tabi ki otobüs bileti. Koşarak gardan çıkarak taksiye atladım otogara çek dedim , taksi şoförünün meraklı soruları arasında Sevcan ablayı arayıp otobüste misin diye sordum evet daha otogara girmedik dedi, dedim yetişcem abla otobüsün kalkmasına izin verme 😂 mesafe yakın neyse ki kalkış saatinden 15 dakika önce otobüsteydim.
Otogarda kızımla buluştuk yemek yedik kahve içtik sarıldık koklaştık. Tekrar otobüse atlayıp Kayseri'ye ulaştık.