13 Mart 2019 Çarşamba

Merhaba blog

Tamam canım birkaç gün yazamamış olabilirim. İzinliyim bu hafta biraz saldım kendimi kabul. Ama ne yapayım dinlenmeye ihtiyacım vardı.
 Okuma şenliği başladı ilk kitabım niyet defteri. IkIkincisi serenad. Aslında e kitap okuyordum eşimden uyarı aldım gözlerin zaten bozuk kendine zarar veriyorsun dedi. Yeni kitap almak istemiyorum dedim sanki almadığın şey al doğru düzgün oku dedi.
Söz dinlerim ben (işime geldiği sürece ) hemen istedim kitapları. Diğerleri kargo bedava olsun diye ne yani bir kitap parasını da kargoyamı verseydim 😎😁

14 yorum:

  1. Eşiniz haklı gözlere dikkat etmek lazım:) İyi okumalar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler gerçekten yoruyor gözleri

      Sil
  2. grange da gelmiş ooooh mis mis

    YanıtlaSil
  3. serenadı elinizden düşüremeyeceksiniz bence...keyifli okumalar olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel keyifli bir kitap

      Sil
  4. kitap kokusu ve dokunmadan okuyamam bende.

    YanıtlaSil
  5. Keyifle oku kitaplarını :)

    YanıtlaSil
  6. Niyet defterini duymamıştım. Listeme aldım. Yalnız bu ekitap yüzünden benimde gözler alıp başını gidecek:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir kitap. Sanırım bir daha e kitap olayına girmem :)

      Sil
  7. Benim de ilk tecrübem olacaktı ama olamadı :)

    YanıtlaSil
  8. oh tatil salmak tembellik en güzeş şey oh :)

    YanıtlaSil