9 Şubat 2019 Cumartesi

Şubat yazıları ~9~

Geldik 9.güne :) kendinle ilgili 5 garip huyunu yaz bakalım ne kadar arızasın ?
Aslında ful donanımlı arizayim diye düşünüyorum fakat bir türlü top 5 i bulamıyorum acaba arıza degilmiyim? Hatta diğer blogcanlari dolandım biraz kopya çekeyim diye...yazmaya başlayayım bakalım neler çıkacak.
1)Tatlı ve tuzluyu bir arada yemeyi severim ve aynı tabakta birkaç çeşit yemek olsun isterim ve elimle yemeyi severim ama bunu torpulemek mecburi olduğu için üzülerek torpuledim mecbur alet edavat kullanıyorum .
2) Kızıma sordum en gıcık huyum ne diye kendi odanız daginikken bana odamı toplatiyorsun çok sinir oluyorum buna dedi . Evet dağınık olmayı seviyorum :) ben pasaklıyım .
3 ) Inatçıyım yok dedim mi he demem sabrimla taşı çatlatırım .
4) Gereksiz el temasını sevmem öyle konuşurken dokunulmasından gereksiz samimiyetten hoşlanmam  hani yakın arkadassak bile omza masaj yapma hareketinde falan taş kesilirim. Tabi ki kuaför falan da sevmem.
5 ) Sevdiğim giysi yada ayakkabı ne olursa canını çıkarana kadar giyerim. Gaza gelip aldığım ama tarzım olmadığı için pek giymediğim kıyafetler hali hazırda giydiklerimden fazla yer kaplıyor.
Var yaa yazdıkça aklıma yeni şeyler geliyor had safhada arizayim ben 😂😂
Abur cubur ve kahve favorim 

Yeni instagram çalışmalarım : @gogo_bere 

13 yorum:

  1. El teması benim de hassas noktamdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek çok insanda var sanırım bu hassasiyet

      Sil
  2. Hihihi, 2. maddeye epey güldüm :D

    YanıtlaSil
  3. Yaşasııın bir pasaklı daha 😁

    YanıtlaSil
  4. Üzerimde paralanana kadar giyerim ben dee :)

    YanıtlaSil
  5. Tatlı tuzlu deyince beyaz peynir üstü çilek reçeli geldi aklıma, bayılırım :).

    YanıtlaSil
  6. tatlı tuzlu da ben de yanındayım :)

    YanıtlaSil
  7. katılıyorum kesinlikle hepsine

    YanıtlaSil
  8. çok lezzetli kesinlikle

    YanıtlaSil
  9. Odamı toplamadan bazen ben de Oytuna hadi diyorum da söylemedik laf bırakmıyor bana :)))

    YanıtlaSil