12 Şubat 2019 Salı

Subat yazıları ~12~

12 - Yaşasın meşhur moda blogger'ı gibi hissedebilirsin bugün kendini. Kullanmaktan asla vazgeçmediğin, bittikçe yeniden aynısını aldığın şeylerini yaz da bilgilenelim.. demiş sevgili Ezgi :)
Ben öyle makyaj falan yapmam yada cilt bakımı falan pek yok aram böyle atraksiyonlarla. Eskidikce aldığım ne var derseniz spor ayakkabı. Hatta birden fazla var ve illa ki kot pantolon eşofman illa olmalı dolabımda. Hee asıl bitmeden yenisini aldığım iki şeyden birisi örgü ipleri şiş tığ vs. Ve kitaplar :)
Bunları daha bugün aldım mesela. 

Kitaplar okunma sırasında bekliyorlar .

Bunlar zaten vardı :)

14 yorum:

  1. Yuhuuu ne güzeldir ama o yünleri örmek🍃
    Yeşili çok çok beğendim❤

    YanıtlaSil
  2. Alizelerle henüz tanışmadım, merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir ip biraz kaygan bi yapısı var ince. Bustiyer örmüştüm daha önce.

      Sil
  3. Divaaaa ülkemdwn aforoz ettiğim ip 😂😂😂

    YanıtlaSil
  4. Moda bahane bence, ipler şahane ♥
    Çok güzel ipler almışsın ama ;)

    YanıtlaSil
  5. divalar ince gelmiyormu ördüğünüz şeylere?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazlık orgulerde iyi oluyor bir de bazı motiflerde tabi 😃

      Sil
  6. yünler öncelikli :)))

    YanıtlaSil
  7. Yünler çok güzel görünüyor, özellikle ilk resimdeki pudra ve krem renkleri benim favorim oldu :). Ahh bir de mor gördüm sanki <3<3<3.

    YanıtlaSil
  8. Her rengi ayrı güzel geliyor banada 😍

    YanıtlaSil