11 Şubat 2019 Pazartesi

Istiridye avcısı mimi

Sevgili arkadaşım Hatice Nilgün ve beni mimlemiş . Hatice ' yine İstiridye avcısı mimlemiş. Bakalım sorular neymiş .
Negatif olayları pozitif açılımlarla yorumlayıp olumlama yapmayı sever misiniz ? Evetse neden, hayırsa neden ? 

Evet pozitif yorumlamaya çalışırım kendimi daha iyi hissetmemi sağladığını düşünüyorum .


-İnsanları sınıflandırma eğilimi hakkında neler düşünürsünüz ?


Sınıflandırma yapmamaya çalışırım  ama illa ki ayırmak gerekiyor bazen herkesle arkadaş olunamiyor  maalesef. 


-Sizce herkes birbirine benzeseydi nasıl bir dünyada yaşardık ?


Çok sıkıcı olurdu herşey. Farklı düşünen farklı açılardan görebilen insanlar olmalı her zaman .


-Doğum ve ölüm hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ? 


Müdahale edemediğimiz kabullenmek zorunda olduğumuz iki olay. 


-Karakterinizi bir hayvana benzetecek olsanız ne olurdunuz ? Neden ?


Pek düşünmedim köpek olabilir dost canlısı sevdiklerine sadık .


-Bir  yazarla (Ölmüş ya da yaşayan olabilir) bir hafta sonu geçirme hakkınız olsa kiminle olmak isterdiniz ?


Haftasonu geçirmek değil de bir soylesisine katılmak olabilir Ece Temelkuran mesela. 


-Yaşamınız bir sinema filmi haline gelse, ismi ne olurdu ? Neden ? 


Maymun iştahlı olsun filmin  ismi :)
Isim belirtmeyeyim mim cevaplamaktan hoşlanan herkes davetli :)

3 yorum:

  1. Aynı mimi bende yaptım sağolsun beni de mimlemiş istiridye avcısı.

    YanıtlaSil
  2. Mimler, meydan okumalar derken ne kadar hareketlendi bloglar.
    Okumaya yetişemiyorum vallahi :)

    YanıtlaSil