29 Eylül 2017 Cuma

Blogger olmak ...

Blogger olmak yazmayı gerektirir yazmıyorsun bari bir iki fotoğraf at bloga değil mi ama ...

Bu kitap a101 den çok uygun fiyata aldığım dört kitaptan birisi. Çok ilgimi çekti kapağı. Okurken ilk başlarda sıkıldım biraz ama sevdim. Hani bir örgüye falan başlarken üstüne ilk kim kalkarsa ağır kanlı biriyse eyvah yavaş ilerleyecek denir yada hızlı bir insansa iyi çabuk bitecek denir. Bu kitaba başladığımda üstüne kim geldiyse yavaş ilerledi. Bir ilkokul öğretmeninin hayatına giren bir öğrencisi ve onun ailesiyle bölünen yalnızlığını , yaşadığı hayal kırıklığını güzel anlatmış kitabın yazarı.


Hiç okunacak kitabım yokmuş gibi bu güzel kitabida gorumcemden ödünç aldım. Okuyorum güzel bir kitap. Ikı kitabı beraber okuyorum. Hatta bir tane daha başlasam iyi olacak. ..
posted from Bloggeroid

3 yorum: