25 Nisan 2016 Pazartesi

Kahve kokusu

Günlerden pazartesi mevsim bahar hava yağmurlumsu bulutlu. Klasik pazartesi sendromu #pazartesi #sendrom #kahve #ben

Kitabı uzun zaman önce almıştım yeni okuyorum. İlk defa okuduğum bir yazar. Biraz ismine kandım birazda kapakta yazan söze aldandım. Ama güzel bir kitap, deneme türünde yazılmış ben beğendim ,huzur veren hoş bir sadeliği var diyebilirim.
"Akıl ve kalp dağınıklığınızı suya vereceğiniz bir kitap..."

Kahve her zaman her yerde mis kokulu sade vede taze olmalı.

posted from Bloggeroid

6 yorum:

  1. bu mavi ton harika ve o kahve fincanları da bana hep çocukluğumu anımsatıcak sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukken babaannemin evinde hayran hayran izlerdim ,ben ölünce senin onlar derdi rahmetli nur içinde yatsın.

      Sil
  2. Afiyet olsun canım,Mavinin tonunu ben de çok beğendim kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. dağınıklığımız suya girince kahve olup çıkıyor demek
    o nedenle bi fincan kahve de ayrı bi huzur var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağınıklığın en güzel şekli kahve öyleyse :))

      Sil