27 Kasım 2015 Cuma

Son durum

Benim elimdeki yünleri bitirme etkinliğim yünleri paylaşma etkinliği ve yeni yünler alma etkinliği şeklinde devam ediyor. Kayınvalidem kendine yelek örecekmiş mavi kırçıllı yünleri ona verdim görümceciğim arkadaşının ikiz bebekleri için yelek örecekti iki tane bebe yünü verdim. Benim için iyi oldu. Kuzuşumun süveteri için zaten yün almıştım, tabii bitti süveterde bu arada.

Yeğenim panço görmüş beğenmiş hala örermisin demiş örmezmiyim ,hemen üç yumak nako vals alıverdim.

Bende durum vahim, iflah olmaz şekilde yola devam. Eh napalım tek derdimiz yünler olsun dimi ama :)

posted from Bloggeroid

4 yorum:

  1. Gonca'cığım inan bende ör ör bitiremiyorum ne kadar çok artan yün varmış.Bende senin gibi yünlerin çoğunu topladım teyzeme verdim :) Yünleri bir şekilde eritecez.Yalnız değilsin ;)

    YanıtlaSil
  2. Sağol Gonca ablacım örgü aşkı başka bişey sanırım bizler yunlerimizle mutluyuz. Bitirme çabasına girsemde bitmesini istemiyorum aslında :))

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık arkadaşım güzel bir süveter benimde var bitirmeyi umduğum yünlerim ben bi ara ha gayret başlamıştım taşınma serüveni okul iş derken kaldı ama yine başladım inşallah elimdekileri bi hale yola koyayım ki yenilerine yer açılsın dimi ama

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım. Maalesef bitmiyor ama sikayetimde yok galiba. Ama yenilerini almadanda olmuyor.

    YanıtlaSil