25 Mart 2015 Çarşamba

3. Gün ve bebek yeleği

Bugün 3. gün ve yine başarılı geçti. Pazartesi sabah 69.1 kg idim bu sabah 68.6 kg. Kendimi nasıl hissediyorum henüz bilemiyorum sanırım her zaman ki gibiyim. Diğer gıdalar için birşey diyemem ama elma aklıma gelince ağzım sulanıyor. Eh napalım bunuda atlatıcam o kadar para verdim teste dimi ama.
Bugün ve yarın pirinç detoksu yapıyorum. Malum kadınlar kulübünde zayıflama grubumuz var bir süredir izinliydim listede değilim bu cuma listeye dönmek istiyorum vermem gereken 5 kilom kaldı ve artık kilomu verip mezun olmak istiyorum.


Fotoğrafsız yazı yazmaktan hoşlanmıyorum malum, konuyla alakalı olmasada yeni bitirdiğim fırfırlı yeleği paylaşayım dedim o yüzden.


Rengi toz pembe çokta güzel oldu. Gelecekteki sahibesi iyi günlerde giysin inşallah.

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder