28 Kasım 2013 Perşembe

ortaya karışık post

Okumaya çalışıyorum bu aralar.Pek canım istemiyor nedense ama soğumak istemiyorum yavaş yavaş,azar azarda olsa okumalıyım..
Bu minnion arkadaşımın marifeti çok beğendim resimledim hemen,içinde elyaf yok sürpriz yumurtanın içinden çıkan yumurtayı kullanmış,çok hoş çokta yaratıcı :))
Kuzu örgüye meraklı bu aralar zincir çekiyoruz bol bol...
Eskişehir yolculuğumuzdan kareler..Hasta olan dedeye kısa bir ziyaret...
Kırmızı pancar çorbası denemem,ev ahalisi pek beğenmedi bence fena değildi ama bir daha yapmam sanırım :))
Açlık oyunları kitaplarını okuduğum 2. filmini merakla beklediğim seri.Ben beğendim kitapla uyumlu olmuş.Daha çok gençlere hitap ediyor sanırım orta yaşlı tek ben vardım salonda.Olsun ben sevdim filmi 3. filmi merakla bekliyorum...
Gönül istiyorki bloguma hergün yazayım ama iç ses diyor ki:'' boşversene hep aynı şeyi söylüyorsun ama yazmıyorsun...''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder