22 Ekim 2013 Salı

enteresannn

 Ben enteresan bir şapka örüyorum..Benim soğan cücüğü bir kardeşim var çokta sevimlidir kendisi..Aramızda bir hayli yaş farkı var.Abartıyormuyum bilmem 14 yaş küçüğüm olur kendisi.Her neyse çok uzattım mevzuyu,bana şapka örermisin deyip bir resim gösterdi..Resmi koyamıyorum malum emeğe saygı,telif hakları falan..O yüzden bitirdiğimde ekleyeceğim fotoğrafını :))
 Şapka sık iğne örülmüştü yani amigurumi örmek gibi..istediğiniz büyüklüğe gelene kadar örüyorsunuz vee arkasına kulakları kapatacak kadar çıkıntı örüyorsunuz..
Vee diğer parçası resimde görüldüğü şekilde ortadan başladım önce sağa doğru sonra sola doğru ördüm..Bu aşamada sıcak çikolata molası veriyoruz. Tercihen nescafe,çay vs. olabilir..
Bu arada 2 adet düğme gerekiyor..Diğer ayrıntılar yarına inşallah :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder