19 Ekim 2013 Cumartesi

bayram yolculuğu

İlk kez tütü yaptım daha doğrusu yaptık.Minik yeğenim bale eteği diye tutturmuş. ''Haalacım bana etet alıımısın''deyince düştüm yollara, ama herzaman olduğu gibi aradığımı bulamadım.  Bir grup arkadaşında verdiği gazla aldım tülü evde lastikte vardı. Ailecek yapıverdik tütüyü..
Veee düştük yollara her bayram olduğu gibi..İlk durak Eskişehir.

Resimdeki ev Eskişehir'de hep önünden geçiyoruz ilgimi çekiyodu fotoğrafını çektim, acaba içi nasıldır diye merak etmedende geçemiyorum ama yapcak bişey yok.
 Elmalar minnacık çokta lezzetliler.Yaşlıca bi amca satıyodu ben alıken birisi aaa onlar ne elmamı yoksa diye sorunca amcayla göz göze geldik tebessüm ettik...

1 yorum:

  1. nice güzel bayramları da birlikte kutlayın inş.
    fıstıkların ellerine sağlık nefis görünüyorlar:)

    YanıtlaSil