24 Haziran 2013 Pazartesi

ah bu sıcak havalar

Yaz geldi her zaman ki gibi benim pilimde bitti:)Tabi neden bitti bilmiyorsunuz hemen yazayım bendenizin güneşe alerjisi var efendim..Çok kıl bi durum tabikide..5 dak. güneşte yürüsem şaftım kayar..Neyseki işyerim serin olmak zorunda.Gündüz çalışıyorum ama iş çıkışı çarşı pazar gezmek yok.Napalım yazlar böyle gelip geçiyo.Elimde uğraştığım hiç bi işte yok.KIzımda tatile gitti amcası gillerle ordan babaannesine ordanda anneannesine gidecek bu yaz evimizin neşeside yok.Bloga yazı yazma hevesimde yoktu neyse bugün kırdım şeytanın bacağını devamı gelir inşallah...Aaaa resimde yok bakayım pcde uygun bir resim bulabilirmiyim:))

 çokta ruh halime uygun sayılmaz 77 ve 71 kg. hallerim...
 Prenses kuzumun ve arkadaşlarının sınıf geçme pastası..Tabiki karne almaya bende gittim:)
buda so nokta şimdilik bu ay nedense 71 den kurtulamadımmm:((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder