8 Nisan 2013 Pazartesi

Yine yeniden yarımlarım :)

 Menekşelerimle ilgilendim bugün o kadar hassas çiçeklerki insan dokunmaya korkuyor doğrusu:)Bazıları arkadaşımın hediyesiydi birkaç kök birarada duruyordu onları ayırdım inşallah güzel güzel açarlar artık:))
 Diğer resimlerde ise yine benim büyük bir çaba sarfedip oluşturduğum yarım örgülerim var..İlk resim motif etkinliğinden gelen birleşmeyi bekleyen motiflerim..Niyetlenip elime alıyorum sevip okşayıp geri kaldırıyorum:))
 Bunlar lif ipleriyle aklıma geldikçe ördüğüm motiflerim:))
 Buda bebek hırkası olacak inşallah daha kollarını bile ayırmadım:))
 Haruni şalım eee şema okumayı öğrenmem gerekiyordu en kolay haruni şal geldi:)Başım sıkışırsa açıklamasıda var elimde laf aramızda:D
Veee aylar önce kızıma başladığım süveter kazak karışımı bişey:))Artık kısmetse seneye giyer malum kış bitti:))
    Bu akşam nöbetçiyim hadi bana iyi nöbetleeerrr:))

3 yorum:

  1. Bir selam vermek istedim. E selam vermişken bir de kendime ekleyeyim dedim:) Bana da beklerim. Afyonkarahisar'dan sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Yarımları tamamlamışsın bir sürü tam işin olmuş canım ne güz<el ellerine sağlık...deden için başın sağolsun,mekanı cennet olsun...
    beni izlemeye almıştın canım bende sana geldim gezdim izlemeye aldım çok da beğendim blogunu görüşmek üzere....

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldiniz Nurten bende size geldim gezdim çok güzel bloğunuz,7 senen yaşadım Afyon'da sevgiler,selamlar gönderiyorum...

    tatesal bloğunuzu uzun zamandır izliyordum eski bloğumdan,yeni blog açınca kaldığım yerden devam ediyorum izlemeye..yemeklerinizde elişlerinizde çok güzel:))

    YanıtlaSil