19 Şubat 2016 Cuma

Motif, kilo, yelek


Motif birleştirme denemem. En çok beğeni alan şekil budur ve bende bu şekilde birleştirmeye karar verdim.

Malum kilo verme çabasındayım ama durum iki ileri bir geri. Kadınlar kulübünde takılmaya devam cuma zayıflama yarışları topiğndeki arkadaşlarımla birbirimize destek olmaya çalışıyoruz. Yarın tartı günü bakalım neymiş halimiz. Bu fotoğraf geçen cumadan kalma.

Annem burdayken yelek başlamıştık ,ben arkasını ördüm bitmek üzereyken annem gitti. Artık İzmir'e gittiğimde bitmiş halini fotoğraflarım.

Amaaa aynısının beyazlısından kendime de başladım. Hem kalan ipler değerlenmiş oluyor hemde ev yeleğim olacak.

posted from Bloggeroid

1 yorum:

  1. motif birleştirmede benim de en sevdiğim şekil bu.. eline sağlık harika oluyor.. yelek de güzel ve madonna da harika.. bitirdiğinde anlayacaksın ♥

    YanıtlaSil