29 Aralık 2015 Salı

Örgüler, tespitler

Örgü örmeyi seven kişiler aynı zamanda kitap okumayı ve kahve içmeyide seviyorlar, kitap okumayı sevenler kahve içmeyi seviyorlar ama örgü örmeyi sevmeyebiliyorlar, kahve içmeyi sevenlerse örgüyü ve kitabı sevebiliyorlarda sevmeyebiliyorlarda...ve bu kişiler genellikle fotoğraf çekmeyide seviyorlar. Tespitlerim ne kadar doğru bilemiyorum ama ben hepsini seviyorum ve fakat fotoğraf çekmeyi pek kıvıramadığım aşikar...

Kendime evde giymek için yelek örmüştüm.

Bu güzel manken el koydu yeleğime , çokta yakıştı benim prensesime.
Vee geçen sene kendime ördüğüm kazağım bitti bitmesinede etek kısmına dantel dikecektim bekliyordu ne zamandır. Sonunda diktim. Nasıl olmuş sizce blogcanlar?

posted from Bloggeroid

3 yorum:

  1. Yelek de kazak da çok güzel olmuş ellerine sağlık arkadaşım ana-kız güle güle giyinin...

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık. Hepsi çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. Her ikisi de çok güzel. elleriniz dert görmesin. :)

    YanıtlaSil