24 Ağustos 2015 Pazartesi

Pinnertest

23 martta yazmışım elma ,sarımsak, nohut, şeker pancarı, koyun sütü yok diye. 3 ay elma ve şeker pancarı 6 ay nohut ve sarımsak 9 ay koyun sütü. Dün tam 5 ay olmuş bakalım durum nedir; elma ve şeker pancarı 3 ay tüketilmedi elaya yeni başladım ama şekerli gıdaları tüketiyorum arada sırada. Nohut kesinlikle tüketmedim. Sarımsak arada farkında olmadan kaçtı, koyun sütü yani
yoğurdu 1-2 kaşık bilmeden yedim tadını farkedince ânne bu ne yoğurdu dedim koyun inek karışık ama koyun sütü çok azdı çoğunu nerden bulalım zaten dedi ama ben 2 kaşık yemiş bulundum.


Alerjik reaksiyonlar hayatımdan çıkmış gibi görünüyor, hava sıcakken bile üşümüyorum artık ki annemin her duruma bir yorumu vardır; benim yaz kış üşümeme leyleğin son yavrusu gibi üşür benim kızım der ♡ artık leyleğin ilk yavrusu olabilirim :)


posted from Bloggeroid

2 yorum:

  1. Yorgunluk hissiniz ne durumda?
    Açıkçası benim şikayetlerim de sizinkilerle aynı, o yüzden cevabınız benim için önemli.
    İyi günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorgunluk hissi eskiye nazaran çok çok iyi durumda. Öyle ki yememem gereken gıdaları bilmeden tukettigimde anlayabiliyorum. Sanırım kendimi fazla dinledim bu süreçte.

      Sil