24 Mart 2015 Salı

Pinnertest 2

Aslında gıda intoleransı testinin asıl ismi york testi. Ben internette yaptığım araştırmalar neticesinde pinnertest yaptırdım.
Farklı firmalarda var bu testi yapan ama sonuçta alınan kan örneği yurdışına gönderiliyor.
Bu konuda okuduğum yorumlar genelde kilo vermekle alakalı ama benim asıl yaptırma amacım yaşadığım bazı sorunlara çözüm bulabilmekti. Mesela hemen hemen sürekli yaşadığım yorgunluk hissi ,bazen yüzümde ,kollarımda vs.oluşan ve sebebi açıklanamayan kızarıklık, kaşıntı gibi reaksiyonlar...
Nasıl yaptırdığıma gelirsek pinnertest in sitesine girdim
http://pinner.com.tr/ bilgi almak istiyorum sekmesine tıklayıp adımı telefon numaramı bıraktım ve aradılar. Fiyatı 900 tl idi sağlık çalışanı olduğum için 590 tl ye indirdiler. Yaptırmaya karar verdigimde aradım ve kii istedim kit elime ulaştığında içindeki talimatlar doğrultusunda parmağımdan aldığım kanı istenen yere ki minik kutu şeklinde ve ortası pamuklu bir aparata damlattım ve aynı gün kargoya verdim. Kit karşı tarafa ulaştığında verdikleri hesap numarasına parayı yatırdım. 15 gün sonunda sonuçlarım mail adresime geldi. Bu ücrete diyetisyen görüşmeside dahil. İsterseniz yüz yüze isterseniz telefonla göruşebiliyorsunuz. Ben telefonu tercih ettim ve perşembe günü için randevu oluşturduk.
İki gündür yasak gıdaları tüketmiyorum ve sonucu merakla bekliyorum. Yaşadığım değişiklikleri blogumda yazmaya devam edeceğim tabiki :))


Kırmızı pancar haşlanıp rendelendi sarımsaklı yoğurt ve mayonezle karıştırılarak afiyetle yendi. Tabiki bana uzun süre sarımsak yok :((

posted from Bloggeroid

1 yorum:

  1. Neredeyse tüm gıdalara intoleransım var ve vücudumu egzama sardı. Gonca hanım siz test sonuçlarından memnum kaldınız mı? Vücudunuzdaki ürtikerler son buldu mu? Teşekkürler!
    Esra

    YanıtlaSil