6 Nisan 2014 Pazar

Diktim ben diktim

Başlığa bakıp amanda neler dikmiş diyenleri duyar gibiyim amma velakin yazıyı okuduktan sonra söylenenleri duymamaya çalışıciiim :) Fotoğrafta görülen elbisenin volanlı mı denir bilmem kıvrık gravat gibi bi yakası vardı. Tatilde annem gelince önüne koydum elboseyi ne yapabiliriz dedim. Hemen çarşıya akıp dantel aldık geldik annem yakasını söküp danteli dikti. Fakat kolları geniş olduğu için (tabi bende yüzsüzlük diz boyu) daraltalım diye tutturdum. Bende bi ananın evladı degilmiyim alt dudağımı dışa çıkarıp daraltalım işte deme hakkım var. Tamam amma uzattım peki.. kollar için makina lazım evde varmı var çalıştımı çalışmadı. Sonuç annem gitmek zorunda ve gitti ben kaldım elbiseyle başbaşa. Kaptım götürdüm terziye kolunu daralttırdım kalan danteli kendim diktim ve böylece insanlık için küçük benim için orta boy bi adım atmış oldum dikiş olayına.  Sonraki adımımın ne olduğunu sonraki postta anlaticiim merakla bekleyin beni :))

Posted via Blogaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder