29 Ekim 2013 Salı

......

netten alıntıdır.
 
Daha dün gibi cumhuriyetin 75. yıl kutlamaları.90.yılda geldiğimiz durumsa içler acısı...Aaaaah ah nerde o eski bayramlar, nerde o eski günler...
29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun....

26 Ekim 2013 Cumartesi

şapka bittiiii

Bu enteresan şapka yada miğfermi demeliyim bilemiyorum, bitti kargoya verildi. Küçük kardeş güzel günlerde giysin... Mankenlik yapıp fotoğraf gònderirse yayınlarım yakında..

22 Ekim 2013 Salı

enteresannn

 Ben enteresan bir şapka örüyorum..Benim soğan cücüğü bir kardeşim var çokta sevimlidir kendisi..Aramızda bir hayli yaş farkı var.Abartıyormuyum bilmem 14 yaş küçüğüm olur kendisi.Her neyse çok uzattım mevzuyu,bana şapka örermisin deyip bir resim gösterdi..Resmi koyamıyorum malum emeğe saygı,telif hakları falan..O yüzden bitirdiğimde ekleyeceğim fotoğrafını :))
 Şapka sık iğne örülmüştü yani amigurumi örmek gibi..istediğiniz büyüklüğe gelene kadar örüyorsunuz vee arkasına kulakları kapatacak kadar çıkıntı örüyorsunuz..
Vee diğer parçası resimde görüldüğü şekilde ortadan başladım önce sağa doğru sonra sola doğru ördüm..Bu aşamada sıcak çikolata molası veriyoruz. Tercihen nescafe,çay vs. olabilir..
Bu arada 2 adet düğme gerekiyor..Diğer ayrıntılar yarına inşallah :))

20 Ekim 2013 Pazar

bayram yolculuğu 2

Bayram yolculuğuna devam...pasta gören her çocuk neden doğum günü kutlamak ister acaba yada istemeyen varmıdır?


Hamurlar yoğruldu ah bu kızların elinden ne tatlı oldu bükmeler,katmerler :))
Vee emaye çaydanlık,soba ,çay üçlüsü..bayram tatilini köyümüzde geçirdik belki biraz yorucuydu ama çok daha fazla dinlendiriciydi desem yeridir.Telefonlar doğru dürüst çekmiyodu tv yok sayılır eski televizyonumuz var ama trt 1 ve2 den başka kanal yok zaten tv ye ihtiyaçta yok hepimiz huzurluyduk...Nerde o eski bayramlar demeden eski ve güzel huzurlu bi bayram geçirdik :))

19 Ekim 2013 Cumartesi

bayram yolculuğu

İlk kez tütü yaptım daha doğrusu yaptık.Minik yeğenim bale eteği diye tutturmuş. ''Haalacım bana etet alıımısın''deyince düştüm yollara, ama herzaman olduğu gibi aradığımı bulamadım.  Bir grup arkadaşında verdiği gazla aldım tülü evde lastikte vardı. Ailecek yapıverdik tütüyü..
Veee düştük yollara her bayram olduğu gibi..İlk durak Eskişehir.

Resimdeki ev Eskişehir'de hep önünden geçiyoruz ilgimi çekiyodu fotoğrafını çektim, acaba içi nasıldır diye merak etmedende geçemiyorum ama yapcak bişey yok.
 Elmalar minnacık çokta lezzetliler.Yaşlıca bi amca satıyodu ben alıken birisi aaa onlar ne elmamı yoksa diye sorunca amcayla göz göze geldik tebessüm ettik...

9 Ekim 2013 Çarşamba

doğum günlerimiz



Keşke hep çocuk kalsak , çocuklar gibi şen olsak . Pembeyi çok sevsekte benim pastam neden yeşil değil diye yüzümüzü düşürsek,birisi pembe daha güzel olmuş diye fısıldasa tektar en mutlu çocuk biz olsak....
  Eylül ayı doğum günü kutlamakla geçti desem yeridir.benim kuzumun ve kuzeninin doğum günleri 2 gün arayla.Önce caniçi kızımın doğum gününü kutladık arkadaşlarıyla birlikte. Ertesi günde amcasının tertiplediği doğum gününü kuzeniyle birlikte kutladık. Çocukların neşesine diycek laf yoktu tabiki.
 Benim canım kızım iyi ki varsın. Rabbime ne kadar şükretsem yinede zerre kadar kalır bu güzel lütfun karşısında. Rabbim herkesin evladına sağlık versin inşallah. ..