21 Ağustos 2016 Pazar

Kitaplar diyetler


Alerjik rinit sahibiysen alerji ataklarına hazırlıklı olmalısın. Birkaç gün antihistaminik kullanımı ve sonuç. Neyse bu hafta toparladım durumu ,Tam tatil öncesi pek hoş olmadı ama yapacak bişey yok.


Lontano bitti. Güzel yazmış yine Grange. Ama yarım bırakmış. Neyse ki devam kitabı varmış fakat henüz Türkiye'de yok . Napalım bekliycez artık. Beklerken boş durmak olmaz tabi ki sevgili motif sever arkadaşlarımla birlikte La sonsuzluk hecesi okuduk. Ben bayıldım bu kitaba insanlığın başlangıcı şeytanla imtihanı cennetin kokusu var bu kitapta. Tavsiye ediyorum okuyun.
posted from Bloggeroid

4 yorum:

  1. evet canım iyi ki okumuşuz.. bence bir iki senede bir okumak lazım.. bir ısırık elmanın bedelini unutmamak lazım..

    histaminiklerin verdiği kilolardan bıktım bende sonradan öğrendim kilo almaya sebep olduğunu :(

    YanıtlaSil
  2. melabaaaaağ :) görüşürüz yineeee :)

    YanıtlaSil