19 Nisan 2015 Pazar

Diyet ,ben, ben ,diyet

Bedenimle inatlaşma halindeyiz 68 kilonun altında kalmamak için direnç gösteriyor kendisi. Neden kendime hükmedemediğimi anlamış değilim doğrusu. Sanırım yine takıntı haline getirdim kilo verme olayını...



Yürüyüş süremi uzattım biraz ve suyuma böyle garip şeyler atıp içiyorum. Tadı güzel ama ben neden böyle garip şeylerle uğraşıyorum bir fikrim yok..


Haa birde yoğurt kürü var. Göbek yağlarını erittiği söyleniyor, yazılıyor. 2 hafta yapmak gerekiyormuş, bugün 5 . günündeyim. Hadi hayırlısı. ..


posted from Bloggeroid

5 yorum:

  1. Ahhh ahhh bu kiloların inatlaşmaları yokmu benide deli ediyor,ben artık inatlaşmıyorum kendi haline bıraktım cnm :)
    Aslında çok haklısın malesef tv ler etrafımızdaki diyet maceraları ve ouduğumuz yazılar v.s ister istemez bilinç altına yerleşiyor.Bende dönem dönem kafama çok takıyorum.Rabbim dermansız dert vermesin.Yavaş yavaş veririz goncacığım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsunda ablam gerisi boş aslında takmamak lazım ama İnsanız işte:))

      Sil
  2. yoğurdu başladım seriyi tutturamadım çok da severim oysa 3 sevdiğim bir arada. su karışımımda da limon zencefil ve tarçın var herşeyden önce sağlık adına.
    Ama çok inatçı yağları kafaya takıyoruz sanırım:)))

    YanıtlaSil
  3. Limon ve zencefil suya çok hoş bir lezzet katiyor ve sağlıklı tabiki ama kiloları takmamakta pek mümkün olmuyor maalesef :))

    YanıtlaSil
  4. denedım ama mıdem bulandı yıyemedımkı malesef yogurduda sevmıyorumm

    YanıtlaSil